21 martie 2014

De ce o tabletă de la Media Galaxy

Știm cu toții că tabletele se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare. Chiar și în Craiova, nu numai în România. Am stat să mă gândesc de nenumărate ori înainte să spun asta. M-am gândit să pun toate dezavantajele și avantajele unei tablete, smartphone sau chiar a unui laptop. 

Am pus într-un Word și ce mi-ar plăcea mie să folosesc, ce aplicații îmi sunt de folos și mai ales, de câte ori pot să-l car după mine. Pentru că sunt jumătate din copilul cu cheia la gât și jumătate din copilul cu online-ul care-i bate la ușă pot să vă spun că am ales tableta. Vreau să am un gadget pe care să-l port în fiecare zi cu mine. Sunt student și, de fiecare dată când mă duc la bibliotecă trebuie să am un gadget accesibil și, de ce nu, care să meargă repede pe internet. Poate vreau să fiu pus la curent și cu ultimele cursuri pe care le postează colegii.



Nu exclud nici conferința de presă, atunci când stau în casă sau când ies în fața blocului cu prietenii. Poate că am nevoie să scriu ceva și deschid imediat pe tabletă un document text unde să scriu. Primesc un telefon? Nici măcar o problemă! Tableta are funcție și de telefon și de aceea îmi țin cartela de telefon în ea. 

Și poate să mă sune oricine, că eu tot pot să vorbesc la telefon. M-am gândit bine și-am ajuns la concluzia că dacă vreau să vorbesc la telefon, îmi iau tabletă. Dacă vreau să-mi notez ceva, îmi iau tot tabletă. Și dacă vreau să mă joc, am destule jocuri și chiar aplicații pentru tabletă. Nu-mi trebuie neapărat un laptop sau un calculator ca să mă joc.

Sunt sigur că în Craiova sunt mulți care preferă tableta în locul laptop-ului. De aceea vă invit pe 28 Martie 2014 la deschiderea Media Galaxy. Poate vreți să vă cumpărați și voi o tabletă. Sau mai multe. La fel cum am spus și în video-ul de mai jos.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu