22 martie 2015

Cum am ajuns să fac curat în casă

Dacă vă spuneam în articolul ăsta niște impresii despre ce ar trebui să faci până la 22 de ani, nu pe toate, măcar unele, acum vreau să fac trimitere către o treabă pe care eu o fac destul de des și a cam început să-mi placă. 

Și spuneam că dacă vrei să fii mai organizat, în primul rând nu-ți mai lăsa lucrurile împrăștiate și la întâmplare. Și că mai trebuie să faci și curatenie, că e bine să ai curat în casă pentru că, în primul rând, este mai sănătos pentru tine. Și, în al doilea rând, în cazul în care primești musafiri cred că faci o impresie mai bună dacă ai o casă curată, bine îngrijită.

Vă spuneam că este mai sănătos. Măi, este tare sănătos și nu glumesc acum. Mai ales că, eu în ultima vreme, nu mă joc atunci când vine vorba de sănătate și mai ales de sănătatea mea. Nu mai este niciun secret că eu sunt alergic la praf. Și pentru că în anii care treceau doar mami îmi făcea curat prin cameră am început să tușesc destul de des. 

Situația este cam tragi-comedie pentru că tusa s-a agravat și eu începusem să ajung să tușesc de la de zece ori pe zi până la dintr-un minut în altul, am spus că sigur se întâmplă ceva cu mine și nu este bine deloc. Am mers o consultație, asta după ce am luat două tratamente recomandate de medicul de familie și unul injectabil - un anti inflamator - și ce să vezi, descopăr alte lucruri despre mine. 




Că mai am și deviație de sept, dar deocamdată nu trebuie să-mi fac griji că pot să iau un tratament care să mă ajute să respir mai bine astfel încât să nu mai tușesc. Dar operația pentru deviație tot n-o fac. Nu știu de ce, dar cel mai și cel mai frică mi-e de operații. Pune-mă să fac orice, dar nu să mă operez. 

Și așa, moldaminele pe care le-am făcut când eram mic abia mergeam la vară-mea să mi le facă. Însă, ideea este că am descoperit că sunt alergit la praf. Și că trebuie să fie curate, fară praf, locurile unde stau. Și ce credeți că am făcut?

De fapt, fac asta și acum și o s-o tot fac pentru că nu vreau să merg să fac operația de sept. Curățenia. Și pentru că eu sunt cel care petrece cel mai mult timp acasă, mi se pare normal să fac lucrurile să fie bine pentru mine. Așa că, mă apuc o dată la două zile, nu contează că e iarnă sau vară, că se apropie Crăciunul sau Paștele, eu șterg praful și fac curat în casă. 

Încep cu aspiratorul și după ce fac un circuit frumos dormitor - sufragerie - hol spre bucătărie mă întorc încrezător în produsele care mă ajută să termin curățenia și să pun casa mereu la punct. După care încep și eu ca tot omul, spun, cu baia. 




Pentru baie folosesc Nufar. Este un produs pe care l-am cumpărat de la Farmec pe care maică-mea îl folosește de mai bine de câteva luni și mi-a zis că nu are de gând să-l schimbe. Nu sunt eu mare expert în ale curățeniei, dar mi-a spus că trebuie să aerisesc înainte și după ce folosesc soluția. Și nici nu durează foarte mult timp pentru că doar dau cu soluție, face spumă și după aceea pot să șterg. Și este totul lună.

Vine dormitorul unde folosesc pentru birou o cârpă specială pe care pot să o folosesc și la televizor și la laptop pentru a îndepărta praful. Sau chiar și după router, monitor sau subwoofer. La tastatură mă bag tot cu Nufar pentru că pot să-l folosesc și la această treabă. Procesorul se repetă și în sufragerie. În plus, folosesc și servețele tot de la Nufăr care au efect antistatic. După care vine bucătăria.




Aici schimbăm placa, după cum spune un prieten de-al meu. Și ca să facem treaba cu spor și eficient apelăm la Triumf. Nu de alta, dar nu trebuie să ne împiedicăm tocmai acum, la final. Să triumfăm, zic. Dar nu înainte de ne băga să ștergem cu succes aragazul. Și după ce-l fac bec lună, pot să stau și eu liniștit.

Așa că, pentru mine curățenia este la ordinea zilei. Nu trebuie să fie vreo sărbătoare ca să fac curățenie. Bine, trebuie să recunosc faptul că m-a pus la punct tusa și de atunci încerc să am în jurul meu cât mai multe ordine și cât mai multă curățenie.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015. 

2 comentarii:

  1. Curatenie Bucuresti
    De sa aleg curatenie bec ? Noi facem orice efort este necesr pentru a vă oferi cele mai bune rezultate. Acordăm o atenție deosebită detaliilor și ne-am impus standarde foarte ridicate www.curatenie-bec.com Ne dorim să fiți mulțumiți de serviciile noastre de curățenie, ca atare urmăm îndeaproape instrucțiunile dumneavoastră specifice, alături de lista noastră proprie care este definită de standardele industriei. Fiecare dintre angajații noștrii a fost atent selecționat, i-a fost studiat cazierul și apoi a fost instruit să se ocupe de nevoile dvs www.curatenie-bec.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, super blog Post, va recomand un site de curatenie, Merci
    https://ecopulizie.it

    RăspundețiȘtergere