25 martie 2015

Domeniu și hosting nou

Am stat bine și spun eu că am stat atât de bine să cântăresc și să mă joc eu așa cu Blogspotul ăsta că am ajuns la acel pas unde trebuie să te rupi. Dar să te rupi spre ceva mai bun. Spre ceva mai practic. Spre ceva care te poate ridica. Bine, asta cu ridicatul mai e și în funcție de cât de harnic și bun ești.

Însă, ce vreau să vă spun este că un domeniu propriu nu strică deloc. Măi, dar deloc, pe bune. Și dacă o să ai un domeniu propriu, e bine să ai și un hosting bun. Un hosting care să nu-ți dea belele, să nu stai cu telefonul de 10 ori pe săptămână și să suni la cei de la hosting că ți-a picat iar site-ul. Sau poate că a intrat un hacker, le-a spart baza de date și gata, adio blogul tău pentru că nu au un back-up.

Și dacă tot vă spun că este bine să ai un domeniu propriu, vă zic, totuși, că o să mă mut și eu pe un domeniu propriu. Merg spre 3 ani de când am blogul ăsta și simt că ceva mai bun pot să fac. Și nu pot să fac pe un subdomeniu. În primul rând, putem spune că brandul personal contează destul de mult. Că de aici ai și vizitatori e partea a doua. Însă, după ce am scris poezii atâta timp, spun că e timpul pentru niște comentarii. Și nu spun că articolele pe care le-am scris ar fi frecăngeală, spun doar că un domeniu propriu te-ar face să gândești altfel. Asta spun eu.

 

 Un domeniu propriu pentru firme, în cazul în care vrei să te bagi și la articolele pentru promovarea diverselor firme, ca să dai o impresie bună. Și ca să faci o impresie bună și aici revin nu trebuie să ai un host bun ca să nu ai blogul jos?

Și să vă spun și un scor: cei de la Webrahost au un preț mic pentru înregistrare domeniu .ro. Aș putea spune că sunt chiar dubioase de ieftine. Doar 25 de euro pentru domeniile comandate cu pachet de găzduire. Și dacă vă faceți  griji în privința RoTLD, aceștia spun că domeniile sunt rezervate imediat la cei de la RoTLD. Deci fără griji, oameni.

Și uite că a venit și momentul ăsta. Domeniu propriu cu un hosting. Doar că eu de pe Blogspot trec pe WordPress. Că-s mai multe optimizări, că pot să am un blog din punct de vedere SEO și mai dezvoltat și multe altele. Și aleg Webrahost pentru că vreau să am site-ul disponibil mereu, să am datele protejate și mai ales că serviciile lor sunt accesibile pentru toți. Dacă aveți întrebări legate de hosting sau domeniu, dați un semn.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu