9 octombrie 2015

Întâmplări cu Ileana Consânzeana mea

Ileana Consânzeana mea are anumite momente când îmi tot dă senzația că fie s-a tuns, fie și-a făcut ceva la păr. De când ne-am mutat împreună începi să observi anumite chestii și să ai anumite momente în care îți dai seama că dacă ai vedea-o în acea zi ai putea să juri să sigur și-a făcut ceva la el, la păr. Dar, ghici ce? Nici gând. Ea este la fel. Neschimbată și nevopsită. 

De fapt, stați așa, că ceva tot s-a întâmplat. Produsele. Ele s-au schimbat. Îmi aduc aminte că, până acum, i s-a ars părul cu foehnul înainte să ieșim în oraș de multe ori. Agitație mare în stângă și-n dreapta cu o oră înainte de ora de ieșire. Eu, ca tot bărbatul, sunt gata cu 30 de minute mai devreme. Ea, hm, bună gluma. Duș, părul ud, iar eu mereu îi spun că o să răcească. Nimic din partea ei. Nada de nada. Spune că este totul în regulă. Și așa este. Cel puțin până când i se arde părul la foehn. Și atunci  să vezi și să nu crezi cât profesionalism din partea mea.



Îi spun că mai bine să își schimbe produsele, adică să folosească produse românești de calitate care mai au și un raport calitate - preț. A, și în afară de asta, i-am spus că dacă tot are o mândrie românească poate să folosească Gerovital Tratament Expert cu ser termoprotector și un șampon anticădere.

După ce stă ea să se gândească și bagă de seamă că întârziem oricum, se uită pe net. Asta mai lipsea, nenică! Și îi place ideea mea, ba mai mult decât atât, ca să îmi arate că ea folosea de multă vreme produse românești de calitate, scoate din dulap un demachiant de la Gerovital. Deci problema este ca și rezolvată. Deja nu-mi mai fac griji. 



Dar acum intervine altceva. Stăm în pat și mâncăm pufuleți. Ea începe să sughită. Eu râd. Și ea tot continuă și eu tot râd. Mă amenință că-mi închide laptopul dacă mai scriu. Așa că, pentru sughit ce tratament mai este?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu