23 martie 2016

Vara și aerul condiționat la Golf 4

Din arhiva personală

Bijuteria asta de mai sus este mașina care mi-a marcat viața. Spun asta pentru că încă de la 18 ani, am dat de permis și le-am spus alor mei că vreau să-mi cumpere mașină. 

Chiar dacă atât tata, cât și mama nu aveau nici o treabă cu mașinile, au fost de acord și mi-au luat o mașină. Eu nu eram cel mai mare pretențios de pe pământ, puteai să-mi dai și un Matiz că aș fi fost cel mai fericit. 

Dar s-au aliniat cumva planetele și mi-au cumpărat un Golf 4 pentru că au avut și un buget de 5.000 de euro. Așa că, ia o mașină din Germania, cu kilometrii reali - 119.290 - și adu-o în Craiova. Fără nici un fel de problemă. Nici la roți, nici la distribuție, nici la aer conditionat auto sau cu altele precum scoatere mirosuri.


Din arhiva personală

Și în fiecare lună de când am avut mașina am încercat să mă întâlnesc cu tot mai mulți băieți care aveau și ei golfuri. Să văd ce motorizare au, ce probleme au întâlnit până acum și ce alte rezolvări și tips & tricks aveau. 

Vara a fost de mare ajutor pentru că am putut să ne ținem de câte o întâlnire pe lună și așa am descoperit că cel mai neplăcut lucru este ca tot vara să nu beneficiezi la maxim de confortul pe care ți-l oferă mașina și nici pasagerii să nu beneficiezi de acest confort. 

Ceea ce vreau să spun este că, la golfuri, problemele cu aerul condiționat sunt destul de rare, dar atunci când apar trebuie neaparărat să verifici și să identifici care este problema reală. În cel mai scurt timp.




Iar dacă acum vă întrebați care ar fi principala cauză, fără a mai căuta pe alte site-uri, vă și răspund: doar la o simplă verificare a aerului condiționat o să vi se spună că aveți nevoie, de obicei, de freon auto. Să încărcați cu freon. 

De ce? Pentru că nu o să poți să faci față cu aer cald. Pentru că vara, la peste 30 de grade, nici dacă stai cu toate geamurile deschise la mașină tot nu o să poți să beneficiezi de aceeași temperatură pe care o poate crea un aer condiționat la mașină. Și aici vă mai spun încă ceva. 

Pentru o reincarcare freon costul nu este unul foarte scump, dacă știi la cine să apelezi. Pe mine m-a prins vara cam vreo două zile în Capitală fără aer și am fost culmea, la freon auto Bucuresti. Spun culmea pentru că acum, ei mă provoacă să vă spun despre disconfortul pe care mi l-a creat aerul condiționat. Revenind la ceea ce spuneam acum trei rânduri, am fost la aceștia și m-au ajutat foarte mult. 




Mi-au spus că am nevoie, mai întâi de igienizare aer conditionat auto pentru a duce la bun sfârșit procesul numit curatare miros urât. Astfel, cu 95 de lei am ajuns să bag freon suficient cât să am aer condiționat și până în ziua de astăzi. Iar problema miros aer conditionat a dispărut odată cu apariția aparatelor pe care aceștia le folosesc.


Îi recomand pe băieți - sunt amabili și îți spun foarte repede care este problema cu care te confrunți și ce trebuie să faci pentru a o rezolva. Pentru mine, timpul de execuție a fost cam în jur de 15, maxim 20 de minute cu totul și am avut nevoie de 00.400 (adică 0.40) kg de r134a - în privința cantității.




Mai mult îți ia până când aparatele puse pe ieșirea de lângă motorul mașinii încep să lucreze și să-și facă treaba. De menționat este că mi-a plăcut tare mult și faptul că toate accesoriile și ustensilele cu care lucrează cei de la fren auto Bucuresti erau noi.

Acum am intrat și pe site-ul lor, www.freon-auto.com, și nu am putut să nu observ că se deplasează și la domiciliu. Deci dacă tu ai ceva urgent de făcut și nu poți să te deplasezi la service-ul lor, stai fără griji că vin ei la tine.


Tot ce trebuie să faci este să dai un semn la numărul de telefon 0743.22.67.24. Cu alte cuvinte, pentru freon masina, apelați la ei pentru că aveți nevoie de oameni care sunt amabili, care vor să te ajute în cel mai scurt timp posibil și care au următoarele: experiență de aproximativ 10 ani în ceea ce fac, rapiditate și aparatură modernă. Iar pe lângă toate acestea, mai adăugați drept accesoriu pentru mașină și prețul lucrării care este și el, pe placul tău. Adică ieftin.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Un comentariu:

  1. Ti ringrazio tanto Dr.james per il tuo prodotto a base di erbe, ho comprato questo integratore a base di erbe dopo 5 anni di tentativi di concepire sorprendentemente sono rimasta incinta dopo averlo usato per solo 1 mese e 3 settimane. Credo che il tuo unico integratore a base di erbe non sia nulla a corto di rivoluzionario in quanto ci ha aiutato ad avere il nostro bambino, il tuo prodotto a base di erbe mi ha dato una prospettiva completamente diversa sull'infertilità anche per una donna amara e scettica che ha cercato di concepire per 5 anni con il tuo prodotto che ancora concepisce naturalmente. Grazie, Dr.james per il tuo aiuto e guida durante il processo, per maggiori informazioni o aiuto per contattare: drjamesoyi@gmail.com whatsaap: +2348052523829

    RăspundețiȘtergere