21 aprilie 2016

Cinema City din Shopping City Timișoara: cum a fost, program și preț bilete



Și ceea ce dintr-o seară de marți seara, petrecută frumos în casă, la odihnă, s-a transformat într-o seară și mai frumoasă la noul Cinema City din noul mall al Timișoarei. După programul de lucru de la job, am primit invitația să dau o fugă până la Shopping City Timișoara pentru inaugurarea cinematografului.

Și al 23-lea multiplex al companiei. Să vă mai spun că noul multiplex este unic în Europa Centrală și de Est și că noua sala T IMAX din vestul țării include acum cel mai mare ecran din România? Și că valoarea investiției realizate de către Cinema City România împreună cu dezvoltatorii centrului comercial se ridică la aproximativ 8 milioane de euro?




 Așa că, zis și făcut. Mi-am luat trei colege de la job și duși am fost la mall. Am ajuns în jurul orei 18:30, pregătiți pentru Gala VIP. Am participat la un concert Carla Dreams, însă frumusețea a fost pe final.

Cel puțin pentru mine, filmul a fost cheia acestui eveniment. Eram nehotărât ce să văd, dar atunci când planetele se aliniază la ele, eu zic că trebuie să mă conformez. Și până la urmă n-a fost așa rău deloc. Ba chiar mi-a plăcut tare mult The Jungle Book.

De obicei prefer filmele de acțiune și comediile. Însă pentru mine, The Jungle Book era un film pentru cei mici. Și greșit am crezut. Dar chiar și așa, m-am speriat. Ca de obicei. Sunt sperios, domnule, de n-ai văzut așa ceva. Tare, tare sperios mai sunt.

Și uite așa am ajuns să testez și eu noua tehnologie IMAX. Cu ai ei ochelari 3D IMAX. Părere? Nu sunt cel mai mare cinefil, însă, îmi place la nebunie să merg la filme și să văd tot ce este nou. Mi-a plăcut. Mult. De tot.

M-am simțit acolo, în film. Am simțit că toată acțiunea este lângă mine, că Baloo mănâncă miere fix în fața mea, că Bagheera când merge este mai aproape de mine. Sunt tare curios cum o să fie cu tehnologia 4DX, unde scaunul vibrează, ești puțin stropit dacă plouă și unde simți cam tot ce se întâmplă în film.

Cât despre Cinema City din Șagului pot să vă spun că merită să mergi să vezi un film. Ba chiar două, trei pe lună, dacă poți. Și asta-i o mutare bună a celor de la Cinema City, căci deja un singur cinematograf cu dotări ca cele pe care le aveau ei în tot orașul ăsta mare era prea de tot. Căci aglomerația care era nu se compara cu nici o seară de film la Craiova, spre exemplu.


Good choice, guys, altfel spus! Și dacă tot sunteți voi așa curioși vă las mai jos detalii despre prețuri, filme și tot ce trebuie.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu