14 septembrie 2014

Fii bun organizator de evenimente!

Vă spuneam în articolul trecut că am fost și pe Transfăgărășan. Cât de mișto a fost ați aflat deja. Acum, vreau să vă provoc la un test de imaginație. Să spunem că fiecare om care citește articolul ăsta este un organizator de evenimente pentru grupul lui de prieteni sau de familie. Să nu mai vorbesc despre firma ta. Și ca un bun organizator de evenimente ce ești te duci, cum am fost eu, pe Transfăgărășan. Găsești locul de camping vis-a-vis de Cabana Ursului. 
Plătești taxa de cort pe zi și începi să montezi cortul și să umfli saltele. Petreci, cel mai probabil, în jur de o oră ca să faci acest lucru. Ceea ce te pune pe gânduri că, de fapt, este vina ta că ați stat atât timp pentru un cort sau chiar mai multe. Până să vă gândiți voi ce trebuia să faci de la bun început, vă spun în rândurile următoare cum poți să ai zilele de camping cât mai bune și să mulțumești pe toată lumea, pentru că știm foarte bine cât este de greu să mulțumești fiecare om cu care pleci în excursii. 

Pentru început, dacă faci o vizită pe Kaki poți să observi la o simplă căutare pentru corturi Kaki că ai atâtea corturi de cea mai bună calitate că nu ai cum să nu dormi bine. Eu vă spun să vă cumpărați un cort 4 persoane Mil-Tec. Asta în cazul în care sunteți o familie. Aveți destul spațiu. 


Cei 2.20 x 4.20 m și înălțimea de 1,70 m sunt mai mult decât suficiente. Și chiar dacă sunteți și trei persoane, cu atât mai bine. Eu, de exemplu, am dormit într-un cort pentru două persoane, pentru că nu aveam unul mai mare. Dar, cu siguranță, nu aș sta pe gânduri să încerc să dorm măcar două zile într-un cort kaki cu bețe din fibră de sticlă.

Prețul este mai mult decât accesibil, așă că aveți încrederea că o să aveți niște ore de somn foarte liniște. Vă mai spuneam în materialul trecut că la mine în cort că se auzea groznic de rău cum a bătut vântul. Și asta pentru că era un cort destul de mic. Acesta vă scapă, fără îndoială, de orice vuiet care o să vă sperie nu doar pe voi, cât și pe copii.

Să spunem că ți-ai luat cortul. Știi un lucru esențial: nu o să ai probleme unde o să dormi și că o să ai mult spațiu. Trebuie să vă spun că și anumiți saci de dormit Kaki fac diferența. Eu vă spuneam că nu am dormit foarte bine, că m-am trezit de multe ori. Să știți că și din această cauză mă tot întorceam și mai tot timpul îmi amorțea fie partea dreaptă a corpului, fie stânga. Un sac de dormit Mumie Flecktarn face diferența. În primul rând, cei 220 x 75/ 50 cm sunt dimensiuni perfecte ca să poți să te întorci de pe o parte pe alta fără să ai probleme cu gâtul. 


În acest fel contribui nu doar ca să ai un somn de toată frumusețea, cât poți să-i organizezi și pe ceilalți să-și cumpere un cort și câți saci de dormit vor, ca cei prezentați mai sus, ca să nu aveți niciun fel de probleme atunci când o să plecați în anumite zone de camping. 

Să nu uit nici de faptul că în acest fel poți să organizezi și activități distractive (spre exemplu, drumeții) și poți să pui în cui grija dormitului. Și, garantez că, dacă ai un cort și un sac de dormit ca cele din rândurile de mai sus, o să mulțumești pe toți care o să vină cu tine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu