26 septembrie 2014

Se caută bloggeri din Timișoara

După ce v-am spus în mare cum a fost pe Transfăgărășan cu cortul și la Brașov, în mare ce-i drept, ajung și la Timișoara. Din nou. Și, apropo, cum a fost pe Transfăgărășan și la Brașov citești de aici și aici. Asta e altă mâncare de pește și cu mai multe detalii vin după ce mă întorc.

Plec. Două săptămâni. În inima Timișului. Duminică dimineața sunt acolo. Atât cât îmi permite timpul vreau să mă întâlnesc și cu bloggeri. Deocamdată, din ce cunosc, număr pe degetele de la o mână. Poate că sunt optimist, dar vreau ca atunci când plec spre Craiova să nu mai număr pe degetele de la mâini. Atât cât se poate.



În Craiova sunt bloggeri mișto, se întâlnesc pe fiecare lună. Se stabilește o dată, o oră. Cine poate vine. Cine nu, se uită la poze a doua zi. Cât stau în Timișoara vreau să mă întâlnesc o dată cu cât mai mulți. Cât mai mulți bloggeri. Pe undeva prin centrul orașului. Stabilim atunci. Nu de alta, dar să știu să ajung, să nu mă rătăcesc.

Dacă ești blogger din Timișoara, nu contează că ai PR mare sau deloc, dă-mi un semn.
Aici sau pe Facebook

Și, în privința ta, cititorule, stai liniștit, că am de gând să te țin la curent cu tot ce fac la Timișoara. Scriu despre locurile de acolo. De cafenele. De oamenii de acolo. De facultate. Nu lipsesc anticariatele. Nici librăriile. De tot ce vrei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu