16 martie 2015

Să mă cunoști mai bine

Mă știu dintotdeauna un pasionat al lucrurilor business și cu mare drag de călătorii. Mi-au plăcut și produsele din piele în ultima vreme, dar trebuie să vă spun și despre un cadou pe care l-am primit de ziua mea. Trebuie să aflați și câteva lucruri despre unele din pasiunile mele. Nu de alta, dar ne cunoaștem pe blogul ăsta de mai bine de doi ani și jumătate și, sincer, nu prea v-am spus așa foarte multe detalii despre mine. Uite că astăzi, în articolul acesta, mă cunoașteți mai binișor.

Și spun să o luăm cu încetinitorul că nu ne grăbește nimeni și ușor - ușor aflăm detalii despre una și despre alta. Vă spuneam în alt articol că sunt un pasionat al tablelor, dar înainte să învăț table, tatăl meu m-a învățat să joc șah. „Trebuie să știi să joci cel mai bun joc al minții”, îmi zicea el mereu. Și la început mi-a fost atât de greu încât mai mereu îmi luam șah mat din trei mutări. Știu, știu, este puțin cam rușinos, dar așa este la început. Nu suntem învățați. Sau sunt singurul ciudat care la început își lua mat din trei mutări? La voi nu era la fel?

Și sunt sigur că sunt și părinți care citesc articolul ăsta. Sigur știți să jucați șah și fără îndoială vreți să vă învățați juniorul sau juniorii, după caz, să joace. Eu am învățaț să joc șah pe o tablă mică. O tablă care mai avea și magnet din acela și piesele erau destul de micuțe. Aș fi preferat ceva mai mare. Ceva care să-mi facă acea poftă de a juca șah chiar și după ce-mi luam și 20 de maturi. Să mă facă să-mi placă șahul și prin felul în care arată la design astfel încât să am ambiția de a continua să joc. Și pentru asta, eu vă recomand să cumparăți un set de șah World Map de la un magazin de cadouri.



CADOURI BUSINESS


Și acum să vă spun și despre cadoul pe care l-am primit. Nu știu la ce vă gândiți voi atunci când citiți cadou business, dar eu, cu siguranță, mă gândesc la un cadou elegant. Un cadou care să atragă atenția de prima dată când te uiți la el. Și pentru că vă scriam mai sus că sunt un pasionat al lucrurilor business, iată că am primit un set de butoni Stone.

Cum adică pentru ce i-am primit? Pentru a-i folosi de fiecare dată când vreau să merg undeva și trebuie să fiu elegant. Aceștia nu doar că mă ajută mai mereu să fiu elegant, dar chiar mă întreabă oamenii cu care mă întâlnesc de unde i-am cumpărat pentru că sunt foarte interesanți. Și de fiecare dată le dau același răspuns. 



Că dacă vrei să cumperi nu doar butonii, dar și alte lucruri interesante pentru tine sau vrei să faci niște cadouri business atunci MyMan.ro sunt singurii la care apelez. Asta le răspund. M-am obișnuit să cumpăr de la ei de fiecare dată când le vizitez pagina iar asta cred că spune o idee și despre ei.

Și la fel de simplu cum v-am spus aceste informații, la fel de simplu merg lucrurile și când vrei să comanzi un cadou de la ei. La fel de simpli și eleganți mi se par și butonii de mai sus. Sunt marca Andre Philippe și au forma pătrată, cu aspect de mozaic. Sunt, bineînțeles, în alb și negru și mai vin și ambalați în cutie. Așa cum se vede, de altfel, și-n poză.

Și ce îmi place și mai mult este că prețul pe care acești butoni îl au este accesibil pentru orice buzunar. Eu am căutat spre exemplu, aici în Craiova, la singurul centru comercial de unde poți să îți cumperi niște lucruri cât de cât ok sau un loc de unde să faci un cadou de afaceri și nu am găsit butoni pentru cămașă la prețul pe care îl au cei de la My Man. I-am primit cadou și sunt sigur că dacă este un om de afaceri, o să aprecieze foarte mult dacă îi vei face drept cadou acești butoni. Mai ales acum, că încă îi au în stoc.

CĂLĂTORII ȘI CADOURI CORPORATE


Trebuie să mai știți că sunt un mare fan și al călătoriilor. Vă spuneam în articolele de astă vară cum a fost pe Transfăgărășan și la Brașov. Vă mai spuneam și despre întâmplările hazlii pe care le-am avut și în Timișoara, și în București de fiecare dată când merg pe acolo. Să nu mai spun de francezii din Rennes când am fost în anii trecuți și de londonezii care știu să petreacă. Și dacă tot am adus asta în discuție, o să scriu și un articol despre cum a fost prin Europa acum patru ani. 

Dar până atunci, dacă aveți cumva un prieten care adoră să călătorească cred că tocmai v-am găsit unul dintre cele mai bune cadouri pe care puteți să-l oferiți. Dacă a călătorit atât prin țară, cât și prin Europa, dacă a avut timp să vadă cum este cultura în țara în care a fost, ce mâncăruri sunt tradiționale la ei sau chiar să bage de seamă programul unui om nativ din respectiva țară, atunci cu siguranță o să aprecieze un glob terestru cu compas. 



Un om care a văzut cel puțin două țări o să simtă țările în care a fost mai aproape de el de fiecare dată când o să arunce o privire către glob. O să spună „băi, uite, aici am fost eu și ce bine mi-a fost”. Și, fără îndoială, o să fie multe momente în care o să spună asta. Sau cel puțin până când o să plece iar în călătorie. 

Eu apreciez, în calitate de suflet călător, un astfel de cadou. Și mi-ar plăcea tare mult să am un astfel de glob care este făcut din bronz și lemn, ceea ce nu-i lucru ușor. De asemenea, este o reproducere fidelă a unui glob din secolul XVII. Și nu știu câți îl știu pe celebrul geograf și cartograf flamand Gerardus Mercator, dar harta care este aplicată pe acest glob este o reproducere după cea a lui Mercator.

Așadar, în cazul în care vrei să faci niște cadouri interesante, niște cadouri care să aibă gust și să-i placă omului, alege ceva elegant. Ceva business pe care să-l folosească sau dacă nu, pe care să-l admire în fiecare zi și tot să nu se sature să privească. 

Cred că aceste cadouri fac diferența. Și mai cred că am reușit să vă fac să mă cunoașteți mai bine atât prin cadoul pe care l-am primit, cât și prin experiența din copilărie cu șahul sau cea cu un cadou de recomandat. Și ca să știți, o să mai urmeze și alte articole în care să mă cunoașteți mai bine.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

2 comentarii:

  1. Stii cum se zice, gestul conteaza! Bine si valoarea sentimentala a cadoului!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai dreptate, Andreea, gestul contează, dar și valoarea sentimentală.

      Ștergere