28 iulie 2015

Sănătatea națională sau cum facem mișcare la mare

Doar ce v-am spus aici și aici că odată cu căldura asta am ieșit la alergat și pedalat căci trebuie să mai și slăbim că altfel nu se poate. Iar eu cum mănânc nesănătos am nevoie să fac efort pentru a reuși să elimin mâncarea ce nu-ți face bine deloc. Astfel, singura mea scăpare este mișcarea. Iar mișcarea face bine. De orice fel, de la fotbal, până la mersul pe bicicletă și alergat.

Orice tip de mișcare ai face este recomandabil să fie de o oră pentru că reușești să elimini foarte mult. Și dacă tot am adus vorba de o oră, nu am idee dacă ați aflat, însă dacă ești la mare tocmai ce o să se țină cea mai mare oră de sport. Cât de tare este încât tu să fii la mare și să nu ajungi? Hai că ar fi păcat.

Vino si tu cu noi la Miscarea face bine Mamaia!
Sambata, 1 august, Piateta Perla din Mamaia se va transforma in cea mai mare arena de fitness.Ne vom lua portia de antrenament la Kangoo Jumps Romania, Zumba, Rebound, Steel Programs, Khai Bo, Aerobik, Boot Camp, Fotbal, TRX si multe altele.Incepem la 9 dimineata si incheiem la 9 seara.Rezisti 12 ore in miscare? :)
Posted by Miscarea face bine on 28 Iulie 2015



„Cea mai mare oră de sport din Mamaia este planificată să înceapă de dimineață, la ora 9 fix, în Piațeta Perla. Așadar, hai și tu pe 1 august să faci mișcare îndrumați de unii dintre cei mai tari instructori de fitness din România și nu numai”, conform miscareafacebine.ro.


SOCIABILITATEA - PUNCTUL MEU FORTE


Iar pentru că puterea exemplului este cea care urmează și îi face pe oameni să ia decizii, vă spun eu ce aș face dacă aș ajunge la această activitate. Sunt o persoană sociabilă, sunt un om care vrea să cunoască cât mai multe suflete și să afle povestea lor de viață. Fiecare om este minunat în felul lui și este păcat să nu-l cunoști.

În primul rând, aș începe cu un mic antrenament de aerobik pentru a-mi pune în mișcare mâinile și picioare. Ca un fel de încălzire. Sau în loc de aerobik o altă opțiune ar fi Super Jump, ca la Brașov anul ăsta. Aveți clipul de mai jos. 


Super Jump sau trambuline reloaded.Dana face un adevarat spectacol la #ceamaimareoradesport Brasov.
Posted by Miscarea face bine on 11 Iulie 2015



Iar după ce sunt încălzit pot începe cu un meci de fotbal. Nu de alta, dar eu încă îmi aduc aminte cu bucurie de cei șapte ani și jumătate de fotbal la o academie din Craiova. Și dacă echipele vor fi suficient de bune cred că pot rămâne să joc în continuare până la ultima picură de transpirație. 

Dacă nu, mă voi orienta către bicicletele staționate pentru a da câteva pedale căci nu pot să mă abțin de la lucrurile care îmi fac bine. Și aș mai alege să alerg. Pe plajă.

Iar 6 km alergați pe plajă, pentru că mai puțin de atât e păcat să nu alergi vor fi pâinea lui Dumnezeu. Nu am alergat niciodată pe plajă iar asta ar fi o premieră, fără îndoială. Iar astea mi se potrivesc mie. Și una foarte tare că briza mării și alergatul merg mână în mână. O nebunie de activități. Și, pe bune că ar fi păcat să ratezi.



CE MAI TREBUIE SĂ ȘTII


Poate că nu îți place să joci fotbal sau nu ești mare fan Zumba sau poate că vrei să vii și să vezi cum se desfășoară lucrurile și vei decide atunci ce sport faci, deci stai liniștit că ai de unde alege:
  • Kangoo Jumps
  • Zumba
  • Steel Programs
  • Rebound AAS
  • Functional Training
  • Khai Bo
  • Aerobik
  • Fotbal
  • Biciclete staționare
  • Zona Boot Camp
Deci, este mișcare atât pentru un introvertit, extravagant, cât și pentru un timid sau foarte sociabil. Plus că, nu mai este niciun secret, mișcarea îți antrenează nu doar mintea, cât și corpul. Garantez, o să fie ne-bu-ni-e!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu