20 octombrie 2015

Experiența cu un magazin de tricouri

Mă gândesc de fiecare dată când vreau să fac o comanda online că poate o să-mi întârzie, că poate nu ajunge la timp și dacă am nevoie de un tricou personalizat pentru cineva ca să-i dau drept cadou o să rămân cu buza umflată. Așa cum am rămas chiar acum, pe 16. Am făcut comandă pentru o cană și, nici acum, pe 20, nu a ajuns.

Așa că mi-am zis să-mi mai iau și eu un tricou funny. Și-am intrat pe tricouri personalizate online. Să văd cum stă treaba, cum este platforma, că până la urmă este vorba de experiența mea. Primul lucru pe care l-am observat este acela că au tricouri haioase. Multe tricouri cu mesaje. De toate felurile. Sigur găsești ceva care să-ți placă.




Și uite așa începe experiența mea. Uitat pe site să caut ceva interesant. Am poftă de cașcaval și fix atunci îmi vine în minte să iau ceva cu brânză. Un tricou cu brânză sau cașcaval, dacă se poate. O mărime mică, un XS sau S. Că nu sunt prea înalt. 1,65. Și am pe undeva pe la 64 de kg. După ce am ales tricoul, pus comanda. Completat câmpurile de mai jos cu datele necesare și comanda a fost pusă. În doi timpi și trei mișcări.




Să vă spun în câte zile mi-a venit tricoul? Să vă spun? Să vă spun? Două zile, frate. Două zile. Nu-mi venea să cred că la două zile după ce am făcut comanda, am avut tricoul. La noi, în România, a ajuns ca un lucru normal să fie considerat minune dacă se întâmplă așa cum este stabilit.

Revenind, îmi place tricoul. 100% bumbac, pe negru. Cu mare brânză. Îmi place tricoul. Și în loc de imagini, vă las clipul de mai jos.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu