3 iulie 2016

Cele mai aşteptate filme ale verii, în formate IMAX și 4DX

De când s-a deschis Shopping City Timișoara, am descoperit noul Cinema City cu al lui format IMAX. Aș fi spus și 4DX însă aștept filmul „perfect” pentru a vedea ce și cum este 4DX-ul.

Și am văzut până acum destul de multe filme, zic eu. Am fost și Iulius Mall și aici. Cred că deja pot spune că este diferență între un 3D și IMAX. Să nu mai spun de un 2D și IMAX. Diferență mare. 




Revenind la subiectul zilei, filmele din această vară. Sau cel puțin o parte din ele. Din alea așteptate și vânate de fiecare dintre noi. Cum apar, cum să facem rezervare, la alea mă refer.

„Now You See me: Jaful Perfect 2”, „Ziua Independenţei: Renaşterea”, „Legenda lui Tarzan”, „Vânătorii de fantome” sau „Star Trek: Dincolo de infinit”. Astea sunt doar câteva. Între timp eu am fost și am văzut NYSM 2. Nu mă așteptam să aibă așa final. Mi-a plăcut și îl recomand. E de mers. Însă, cred că primul film a fost mai interesant, cu mai multă poveste, cu mai multe secrete. 



Vreau să fug la Legenda lui Tarzan care o să fie de săptămâna viitoare pe IMAX. Și o să vânez și Star Trek. De asemenea, dacă n-ați fost nici la Warcraft, băgați o fisă și acolo. Sunt câteva filme din multiplex care merită. 




Și încă ceva: uitați-vă la ele în IMAX. Dau și mai jos ceva informații cu scopul de a vă lămuri: 

„Totul este personalizat şi perfecţionat pentru a te face să simţi că eşti parte din film. Combinaţia armonioasă dintre sistemul de proiecţie, imaginea clară ca lacrima, sunetul zguduitor care te înconjoară de pretutindeni, precum şi arhitectura specială a sălii de cinema revoluţionează simpla vizionarea a unui film, oferindu-ţi o experienţă cinematografică autentică.”

Și pentru că am și o listă cu premiere, zic să o dau și eu mai departe, unele au fost în iunie și altele vin acum, pe iulie.





„Ţestoasele Ninja 2” (premiera pe 3 iunie) – 4DX 3D, 3D
„Warcraft: Începutul” (premiera pe 10 iunie) – IMAX 3D, 3D
„Now You See Me: Jaful Perfect 2” (premiera pe 15 iunie)  – 4DX 2D, 2D
„Ziua Independenţei: Renaşterea” (în avanpremieră din 24 iunie) – IMAX 3D, 4DX 3D, 3D
„Legenda lui Tarzan” (premiera pe 8 iulie) – IMAX 3D, 4DX 3D, 3D
„Star Trek: Dincolo de infinit” (premiera pe 22 iulie) – IMAX 3D, 4DX 3D, 3D
„Vânătorii de fantome” (premiera pe 29 iulie) – IMAX 3D, 3D


Pentru bilete: pot fi cumpărate de la casa de bilete, complet digitalizată, precum şi online. Mai multe detalii pot fi găsite pe website-ul www.cinemacity.ro.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu